søndag den 2. november 2008

Crop

I går holdt Fru Hansen crop i Hjørring. Hjemmefra havde vi fået til udfordring at lave et navneskilt og der var præmie til det bedste.
Jeg lavede mit navneskilt som en halskæde, hvor jeg bla har brugt mine nye Just Rite stempler.

Jeg var så heldig at vinde. Præmien var nogle Clear stamps fra Paperfarm.





Der var 2 udfordringer mere. Her er mit bidrag til udfordningen, der hed efterårsfarver. Det blev et julekort i efterårsfarver.
H&S- stemplet er malet med Distressing ink

2 kommentarer:

Annika sagde ...

Tillykke - det var også rigtigt flot navneskilt live.

Tak for undervisningen :)

Helle Sahl sagde ...

Tillykke. Jeg er imponeret over at du kan få et helt smykke ud at navneskiltet. Det er virkelig smukt.

Tak fordi du kikkede forbi :)

Antal besøgende: