fredag den 26. december 2008

Farvelægning med Distressing Ink


Nu er jeg så kommet til huen og strømpebukserne, hvor jeg har brugt Spiced Marmalade.
Jeg kommer kun lidt farve på i siderne, så trækker farven ind mod midten helt af sig selv, pga vandet.


















Her har jeg malet med 2 lag mere og den sidste gang er der kommet lidt Vintage Photo i farven.






















Så er det trøjen og resten af strømpebukserne, der er blevet malet med Dusty Concord.





















Lidt svært at se, men her har jeg også lavet lidt skygge i siderne ved at blande lidt Vintage Photo i farven.
Håret et malet med Mustard Seed.





















Her er Alva så færdig, og har fået lidt rødt kalk på kinderne. Jeg har valgt ikke at male den lille julekugle, der hænger i hendes hat, den forsvinder når jeg klipper motivet ud. Synes den er lidt for julet.
















4 kommentarer:

fie & Co sagde ...

Hej Joan

Tak for den søde hilsen på min blog;0) Også et rigtigt godt nytår til dig. Ses i 2009;0)

fie & Co sagde ...

Forresten, sikke et fantastisk dejligt stempel og rigtig flot farvelagt;0)

Karina Beck sagde ...

Hvor er du dygtig til at farvelægge.

Helle Sahl sagde ...

Du er altså bare så dygtig

Tak fordi du kikkede forbi :)

Antal besøgende: